Registracija novega uporabnika
Ni naročil.
Pregled celotne ponudbe
Kaj je E-Market?
Spletna aplikacija E-Market je posrednik med ponudniki in naročniki storitev grafičnega oblikovanja, programiranja, fotografiranja, digitalnega marketinga... Za ceno storitve, način plačila, rok izdelave velja izključno dogovor med ponudnikom dela in naročnikom, zato upravljalec spletne aplikacije Demago d.o.o., nima nobenega vpliva na dogovore med naročnikom in ponudnikom.
Potrebujete pomoč? Imate vprašanje? Ne najdete odgovora? Lahko nas obiščete, lahko nas pokličite, pišete na E-mail ali zahtevate povratni klic. Tukaj smo zato, da vam pomagamo!
Poiščite odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja.
S klikom do tiskovine! Nakup v spletni tiskarni Demago Print je hiter in poteka v preprostih korakih. Tukaj si lahko ogledate postopek naročanja v spletni tiskarni Demago Print in naročilo za vaš izdelek opravite sami.
Vas zanima več o tisku in dodelavi? Tukaj si lahko ogledate opis tehnologije za digitalni tisk iz pole, digitalni tisk iz role, dodelave tiskovin, knjigoveške vezave, oplemenitenje tiskovin...
Na vseh nivojih se trudimo, da vam zagotovimo vrhunsko kvaliteto končnega izdelka, zato materiale za tisk dobavljamo samo od priznanih dobaviteljev!
Ker tudi mi želimo, da je vaš končni izdelek brezhiben in izdelan v dogovorjenem roku, smo vam v nadaljevanju pripravili nekaj kratkih navodil za pravilno kreiranje PDF datotek za tisk komercialnih tiskovin, tisk etiket na roli, oplemenitenja tiskovin, variabilni tisk,...
O podjetju
Tiskarna Demago Print je ena tistih tiskarn, ki že vrsto let uspešno sodeluje z mnogimi podjetji, založniki in drugimi, ki iščejo ažuren, kakovosten in ugoden tisk.
Preberi več
» Kje vas najdem?Sedež podjetja Demago d.o.o. se nahaja na naslovu Ptujska cesta 54, Maribor, Slovenija! Google maps» Kako v stik z nami?V kolikor imate vprašanja na temo priprave datotek, o naših izdelkih ali storitvah, ki jih nudimo, o statusu vašega naročila, najprej preverite odgovore na pogosta zastavljena vprašanja (FAQ), saj boste tako najhitreje našli odgovore na večino vprašanj.Če na vaše vprašanje ne najdete odgovora, nas lahko kontaktirate na več načinov:
Naša ekipa za pomoč strankam in strokovnjaki za pripravo datotek, so vam vedno pripravljeni pomagati oz. odgovoriti na vaše vprašanje!
Za vas smo dosegljivi vsak delovni dan od ponedeljka do petka med 8.00h - 16.00h. Prevzem naročila je po predhodnem dogovoru možen tudi izven delovnega časa!Opomba: če izdelek potrebujete nujno, lahko izven delovnega časa pokličite na dežurno številko 051 378 444.
Lahko, vendar je zaželjeno, da se za točen termin-uro vnaprej dogovorimo, kajti le tako se vam lahko v celoti posvetimo!
V podjetju Demago d.o.o. se zavedamo družbene odgovornosti in skušamo na vsak način pomagati različnim doborodelnim ustanovam ali posameznikom. Odkar delujemo smo bili kot sponzor prisotni pri veliko projektih oz. dobrodelnih prireditah.Ker je takšnih prošenj veliko, se seveda ne moremo odzvati na vsako, pa vendar, če imate dobrodelno pobudo oz. projekt nam pišite in stopili bomo v stik z vami, ter vam skušali pomagati pri vašem dogodku.Opomba: vašo prošnjo pošljite na elektronski naslov: dejan(at)demago.si!
Spletna tiskarna Demago Print vam zagotavlja, da boste z vašim naročilom oz. izdelkom 100% zadovoljni! To vam zagotavljamo z našim 100-odstotnim jamstvom zadovoljstva, saj smo s kvaliteto tiska v zadnjih 15 letih zadovoljili številne naročnike kot so društva, agencije, posameznike..Če z izdelkom ne boste zadovoljni vam bomo izdelek brezplačno ponovno natisnili, ali pa vam bomo preprosto vrnili vaše plačilo.
» Kaj naj naredim, če z izdelkom nisem zadovoljen?Če z izdelkom niste zadovoljni, nam to sporočite preko E-obrazca, kjer nam lahko opišete s čim niste zadovoljni in priložite fotografije izdelka.Na podlagi opisa reklamacije in fotografije izdelka vam bomo ponudili tri možnosti:
Več si lahko preberete na tej povezavi: 100% zadovoljstvo
Do reklamacijskega zapisnika lahko dostopate tukaj
Nakup v spletni tiskarni je preprost. Poteka v 4 osnovnih korakih:
1. Izbira izdelkaIzdelke lahko poiščete na dva različna načina in sicer v glavnem meniju, kjer so izdelki urejeni po skupinah ali pa s pomočjo iskalnika v katerega vpišete ime izdelka.2. Izračun cene in termin izdelaveKo ste poiskali izdelek ga je potrebno na podstrani izračun cene konfigurirati. Vsak izdelek ima na izbiro opcije (gramatura papirja, način tiska, morebitne dodelave...). Ko ste izbrali opcije, izberite željeno naklado oz. količino izdelka. V polju Termin izdelave kdaj potrebujete izdelek in s klikom na gumb Dodaj v košarico nadaljujte z naročilom.3. Nakupovalna košaricaV košarici boste morali izbrati način plačila in naslov za dostavo v primeru, da paketa ne boste prevzeli na sedežu podjetja.4. FTPTakoj ko ste naročilo zaključili, se vam odpre okno FTP, kjer lahko naložite vaše datoteke za tisk. Ko bodo datoteke prenešene na naš strežnik, boste na vaš E-mail prejeli potrdilo, da so datoteke uspešno prenesene.Podrobnejši opis nakupovalnega procesa si lahko ogledate na tej povezavi: Postopek naročanja
» Kaj je status naročila?Modul status naročila omogoča registriranim uporabnikom spremljanje proizvodnje oz. informacijo v kateri fazi se nahaja naročilo. Aplikacija prikazuje informacije v realnem času.» Kaj pomeni?
Več si lahko preberete na tej povezavi: Status naročila
Spletno naročilo lahko spremenite, v kolikor še ni bilo izdelano-natisnjeno. Spremembo nam nemudoma sporočite po E-Mailu ali nas kontaktirajte po telefonu.
Spletno naročilo lahko prekličete, vendar v primeru da je vaš naročen izdelek že izdelan, ste znesek naročila dolžni poravnati, tudi v primeru, da ga ne prevzamete.
Če izdelka, ki ga potrebujete ne najdete v spletni tiskarni, nam lahko pošljete povpraševanje na:
Nudimo naslednje načine plačila:
Opomba: plačilo preko spleta poteka preko sistema Hobex (https://www.hobex.at).Vse informacije o plačilu so posredovane direktno k procesorju plačilnih instrumentov (Payment Service Providers) in nadalje v banke, tako da te podatke nikoli ne vidimo in jih zatorej nimamo shranjenih v svoji podatkovni bazi. Vsa komunikacija, tako med kupci in sistemom poteka preko varnih kanalov, ustvarjenih s 128 bitno SSL tehnologijo, 3-D Secure.
» Imate kakšen popust za večja naročila?Cena izdelka se glede na naklado-količino zmanjšuje-večja je naročena količina, manjša je cena na enoto. Prav tako se vsi vaši nakupi preko spletne aplikacije seštevajo in avtomatsko tvorijo kupone oz. popuste, ki jih lahko koristite pri naslednjih naročilih.Več o E-kuponih si lahko preberete na tej povezavi» Imate kakšen popust za nadaljno prodajo?Podjetjem ali posameznikom, ki se ukvarjajo s trženjem izdelkov iz našega programa nudimo t.i. paket Demago PRO, ki deluje po principu več naročiš, več dobiš!Več o paketu Demago PRO si lahko preberete na tej povezavi
Račun za storitev prejmete v 3-4 delovnih dnevih od odpreme vašega naročila na vaš naslov. Račun boste prejeli na vaš E-mail, katerega ste podali ob registraciji. Če želite vam lahko pošljemo račun tudi v pisni obliki. V primeru, da vaše naročilo prevzamete osebno in ga plačate z gotovino vam račun v pisni obliki izdamo takoj.
Do vseh vaših naročil in računov lahko dostopate preko vmesnika Moj račun, kjer si lahko račun tudi snamete in natisnete! Lahko pa nas kontaktirate in vam račun preko E-maila pošljemo še enkrat.
Podatke plačnika računa lahko spremenite. V tem primeru nas kontaktirajte ali pošljite vašo željo na E-mail: luka(at)demago.si.
Če je prišlo do neljubega dogodka, da ste vaše naročilo plačali dvakrat, nas o tem nemudoma obvestite. Vaš denar vam bomo vrnili na vaš račun takoj po pregledu knjiženih plačil. V praksi je to 1-2 delovna dneva.
» Prodaja blaga v SlovenijiPodjetje Demago d.o.o. je kot pravna oseba identificirana za plačilo DDV, kar pomeni, da za opravljeno dobavo blaga ali storitev izdamo račun s predpisano splošno davčno stopnjo 22%.
» Prodaja blaga v EUPodjetje Demago d.o.o., opravlja vse storitve v Sloveniji (Maribor in Ljubljana). Pri prodaji blaga in storitev pravnim osebam v tujino (države članice EU), ki so identificirane z veljavno davčno številko, predpisane davčne stopnje 22% ne zaračunavamo.
Dostava po pošti se izvaja preko našega pogodbenega partnerja POŠTA SLOVENIJE. Strošek dostave-poštnine je obračunan pred zaključkom spletnega naročila, tako da po opravljenem plačilu nimate več nobenih dodatnih stroškov (razen v primeru plačila po povzetju + strošek Pošte Slovenije).Cena dostave-poštnina je odvisna od teže paketa in se v postopku naročanja izdelka samodejno izračuna in prišteje k naročenim izdelkom.Opomba: izdelke večjih dimenzij dostavljamo z lastnim prevozom. V tem primeru vas predhodno obvestimo in uskladimo termin dostave.
Dostavljamo v vse države Evropske unije, po dogovoru pa lahko dostavimo paket tudi izven EU!Opomba: pred pošiljanjem paketa v države izven EU nas kontaktirajte, da lahko uskladimo strošek dostave!
» Termin izdelaveVsi izdelki v spletni tiskarni imajo na voljo 3 različne termine izdelave, ki jih v nakupovalnem procesu določite sami. Termin izdelave oz. datum odpreme je tisti dan, ko je izdelek pri nas izdelan in oddan dostavni službi.Dostava paketov je na območju Slovenije predvidoma naslednji delovni dan med 9.00 - 11.00 uro, dostava v Hrvaško in Avstrijo traja predvidoma 2-3 delovne dneve, dostava v druge države EU pa lahko traja tudi do 7 delovnih dnevov.» Sledenje paketa:Takoj, ko bomo vaše naročilo izdelali boste na vaš E-mail prejeli obvestilo, da je vaše naročilo zaključeno. V sporočilu boste našli tudi sledilno številko (CF), s katero lahko preko spletne aplikacije sledite vašemu paketu (T&T). Podatke o naročilu lahko najdete tudi v zavihku MOJ RAČUN.Opomba: izbran termin izdelave in dostava na vaš naslov velja v primeru, da je bilo vaše naročilo poravnano, če temu ni tako, se lahko datum dobave spremeni.Dostava se lahko v izrednih razmerah (vreme, novoletni prazniki...) podaljša, na kar pa žal nimamo vpliva in za to ne prevzemamo nobene odgovornosti!
Če vaše naročilo ni bilo dostavljeno kot ste pričakovali, lahko za to obstaja več razlogov:
Opomba: podjetje Demago d.o.o. ne more prevzeti nobene odgovornosti za zamudo, ki jo povzroči dostavna služba!
» Ali lahko spremenim naslov za dostavo?Če ste naročilo že oddali in želite spremeniti naslov za dostavo, nam po elektronski pošti pošljite nov naslov za dostavo. V kolikor vaše naročilo še ni zaključeno bomo naslov za dostavo spremenili.V primeru, da je naročilo že zaključeno, vam naslova žal ne moremo spremeniti. V tem primeru kontaktirajte našo pomoč uporabnikom in potrudili se bomo, da bo paket v najkrajšem času na željnem naslovu.
» Kakšna je cena dostave?Strošek oz. cena dostave se izračuna na podlagi teže naročenega paketa po ceniku dostavne službe. Teža posameznega izdelka in cena dostave je prikazana pri vsakem izdelku na podstrani Izračun cene in znaša za pošiljanje na območju Slovenije od 4,99 €+DDV naprej.Če boste opravili nakup več izdelkov hkrati, se vam bo v košarici seštela teža vseh izdelkov skupaj in v tem primeru boste plačali ceno dostave na osnovi skupne teže naročenih izdelkov, ne glede na število paketov.
Vsak paket, ki je odpremljen in poslan na vaš naslov je opremljen z nalepko oz. storitvijo pazlivejše ravnanje, pa vendar se lahko zgodi, da je paket zaradi slabega ravnanja poškodovan.Če boste prejeli poškodovan paket, se lahko odločite:
V kolikor pride do neljubega dogodka, bomo skupaj poiskali najugodnejšo rešitev.Opomba: podjetje Demago d.o.o. v nobenem primeru ne odgovarja za poškodbe nastale pri transportu!
Za kvaliteten tisk je pomembno tudi, da je vaša datoteka za tisk temu primerna. Če datoteko za tisk pripravljate sami in s tem nimate izkušenj imejte v mislih naslednje:
Več o pripravi datotek si preberite tukaj
Datoteko za tisk nam pošljite preko FTP obrazca. FTP obrazec se vam odpre v nakupovalnem procesu, korak 4. Zaželjeno je, da datoteko za tisk oddate skupaj z naročilom. Preko FTP obrazca lahko pošljete do 15 datotek naenkrat. Za pošiljanje datotek večjih od 600 MB nam lahko datoteko pošljete tudi preko Wetransfer-ja, Dropbox-a, Google drive...V kolikor želite oddati datoteko kasneje, lahko to storite s klikom na gumb FTP (desno na vašem monitorju v pomožni navigaciji).Opomba: če boste datoteko poslali kasneje oz. naslednji dan imamo pravico do spremembe termina izdelave.
» Kaj je preiskusni odtis?Preiskusni odtis (Match-print, Proof-print, Best-print) je barvni izpis na poseben standardiziran papir, katerega natisnemo z inkjet tiskalnikom s 6 barvami. Vsak preiskusni odtis je tiskan s Fogra klinom (Ugra/Fogra Media Wedge CMYK V3.0a), katerega po tisku z inštrumentom premerimo in s tem ugotovimo točnost preiskusnega odtisa. Na osnovi izmerjenih podatkov dobimo standardiziran preiskusni odtis (ISO 12647-7:2016). Pred tiskom preiskusnega odtisa potrebujemo še informacijo katero vrsto tiska in papirja želite simulirati.» Kaj je vzorec?Vzorec je odtis vaše datoteke na želen papir, ki ga natisnemo z digitalnim tiskalnikom, na katerem se bo vaša tiskovina tiskala. Izdelava vzorca je smiselna le v primeru naročila, ki bo tiskano z digitalnim tiskalnikom. V kolikor boste naročili večjo količino tiska (offset tisk), je izdelava vzorca nesmiselna. Za simulacijo offset tiska je mirodajna samo izdelava preiskusnega odtisa oz. Proof-printa! » Kakšna je razlika med vzorcem in preiskusnim odtisom?Izdelava vzorca je v bistvu hitrejša in cenejša, medtem ko je izdelava preiskusnega odtisa zaradi kompleksnejše izdelave dražja. Prav tako je preiskusni odtis standardiziran, kar pomeni, da so barve natisnjene pravilno.» Kakšna je cena preiskusnega odtisa?Cena izdelave standardiziranega preiskusnega odtisa (ISO 12647-7:2016), v formatu A3 je 35 €+ddv. » Kakšna je cena vzorca?Izdelavo vzorca lahko naročite na tej povezavi
» Kaj je barva?Barva ni fizikalna lastnost, kot sta na primer dolžina ali masa. Izraz barva se vedno nanaša na določeno vizualno izkušnjo ali doživetje. Barva je občutek, tako kot na primer vonj ali okus. Pri zaznavanju barv je nujna navzočnost svetlobe. Dokler predmeti niso osvetljeni, jih ne vidimo. Če so slabo osvetljeni, zaznamo le obliko in razlike v svetlosti, to je tone; le če so dovolj osvetljeni, zaznamo tudi njihove barve. Svetloba je nevidna, kajti če bi jo videli, bi sama zaslepila oči, in ne bi ničesar videli. Svetlobo vidimo le, če jo absorbirajo, odsevajo ali presevajo druge snovi.» Kaj je CMYK?CMYK je kratica za barvni prostor, ki jo sestavljajo 4 procesne barve: cyan, magenta, yelow in black. Uporabljajo jo vsi sodobni tiskarski stroji.» Kaj je RGB?RGB je kratica za barvni prostor, ki ga sestavljajo tri barve: RED, GREEN, BLUE. RGB barvni prostor uporabljajo naprave kot so: monitor, televizija, digitalni fotoaparat, skenerji...» Kaj je Pantone?Pantone je standardiziran sistem barv, ki je nastal zaradi zaradi različnih standardov po svetu in želi preprečiti neujemanje barv, ne glede od kje sta naročnik in izvajalec. V lestvici Pantone določena šifra pomeni določeni odtenek barve brez odstopanja. Pantone barva se v offset tisku praviloma tiska kot peta barva CMYK+PANTONE.» Kaj je IndiChrome+?HP IndiChrome+ je tisk s standardnimi procesnimi barvami CMYK, katerim pri tisku dodamo tri dodatne barve (CMYK+Orange+Violet+Green), s pomočjo katerih bistveno povečamo barvni obseg tiska in na ta način dosežemo ujemanje do 90% barv iz Pantone lestvice.» Ali lahko datoteko pošljem v Microsoft Office programih?Edina datoteka, ki je primerna za tisk je PDF datoteka. Če ne gre drugače, lahko pošljete datoteko v Microsoft Office programih, spremembo v PDF bomo opravili pri nas, vendar za morebitne napake pri pretvarjanju datoteke, žal ne moremo odgovarjati!» Kaj pomenijo postavke v vaši ponudbi: tisk 4/0, tisk 4/4, tisk 4/1?
» Kaj pomenita »živi rob« in "dodatek za porezavo"? »Živi rob« pomeni, da površina odtisa sega povsem do roba tiskovine. Ker povsem natančno obrezovanje brez pojavljanja belih robov ni mogoče, se pri tem vedno doda še 3 milimetre »dodatka za porezavo« (bleed).» Kaj je “Margins” ? »Margins« - odmik vsebin (teksti, slike,...) od končnega roba porezave naj bo min. 3-5 mm. Če so vsebine preblizu roba porezave, se lahko zgodi, da se pri razrezu nenamenoma odrežejo (možnost je večja pri obojestransko potiskanih tiskovinah).» Kateri so formati, ki jih lahko natisnete v digitalni tehniki? V digitalnem tisku je možno tiskati na papir-tiskovno polo formata 750x530 mm (različnih gramatur). Velikost odtisa na polo je 730x510 mm. Torej, lahko natisnemo vse formate, ki niso večji od 730x510 mm.Minimalni format datoteke naj ne bo manjši od 30x30 mm.» Kaj je rasterska oz. vektorska slika?Rasterska slika (jpg, tif, png...) je slika sestavljena iz niza bitov, ki tvorijo piksel (pika). Količine takšnih pikslov tvorijo barvne pike, te pa nam prikažejo sliko. Vektorski zapis podaja sliko s pomočjo geometrijskih likov (oblika, debelina črte) in barvo le teh. Vektorsko sliko lahko poljubno zmanjšamo ali povečamo pri čemer se kvaliteta slike ne izgubi, kot v primeru rasterske slike.
» Kaj je grafično oblikovanje?Grafično oblikovanje je oblika izražanja in komunikacije. Za podjetje to pomeni način komuniciranja s ciljno publiko (poslovnimi partnerji, obstoječimi in potencialnimi kupci, zaposlenimi itn.). Kako uspešno je podjetje, ko denimo izpostavlja svojo dejavnost, izdelek ali storitev potencialnim kupcem, je veliko odvisno od dobre grafične podobe predstavitvenega (promocijskega) materiala. Grafični oblikovalec bo z različnimi grafičnimi prijemi, vizualnimi elementi, barvami in postavitvijo besedil izpostavil konkurenčne prednosti izdelka in poskrbel, da bo imel bralec dober, pozitiven občutek ob branju in pregledovanju materiala.
» Kaj so CGP elementi?CGP (celostna grafična podoba) je vizualna struktura promocijskega materiala, ki z barvnimi kombinacijami, različnimi slikovnimi in drugimi grafičnimi elementi ter specifično tipografijo zaokroži dokument in ga poveže v celoto. CGP elementi so torej posamezni deli, ki tvorijo celoto predstavitve in postanejo značilni za konkretno promocijo, izdelek, storitev ali samo podjetje.
» Ali nudite storitev grafično oblikovanje?Podjetje Demago ne nudi storitve grafičnega oblikovanja! Ker vam tudi na tem področju želimo pomagati, smo v ta namen razvili posebno aplikacijo E-market, ki jo najdete na tej povezavi: E-Market. V aplikaciji boste lahko hitro in enostavno izbrali grafičnega oblikovalca, ki ustreza vašim potrebam.
» Kako poteka naročilo za grafično oblikovanje?V zavihku "E-market" boste izbrali grafičnega oblikovalca, ki ustreza vašim željam in potrebam. Na njegovi predstavitveni podstrani boste kliknili na gumb "kontaktiraj", v obrazec vpisali svoje povpraševanje in ga poslali oblikovalcu. Tako boste prišli v neposreden stik z njim in se dogovorili o podrobnostih sodelovanja.
» Kakšni so roki izdelave?Če grafični oblikovalec v svoji predstavitvi tega podatka posebej ne izpostavi, se boste o tem dogovorili v neposredni komunikaciji, ko mu boste poslali svoje povpraševanje.
» Kakšna je cena grafičnega oblikovanja?Vsak grafični oblikovalec ima svojo okvirno urno postavko. Ta podatek bo lahko objavil v svoji ponudbi na predstavitveni strani. Seveda se boste o ceni z njim lahko tudi pogovorili.
» Kako poteka plačevanje te storitve?Možnosti glede plačila določa vsak grafični oblikovalec sam. Če tega ne navede na spletni strani, jih boste z njim lahko dorekli kasneje.
» Kaj če s storitvijo ne bom zadovoljen?Priporočamo, da se o tem predhodno pogovorite z njim. Aplikacija na spletni strani vam daje tudi možnost, da izrazite svoje zadovoljstvo z oblikovalcem in ga ustrezno ocenite. Možnost ocenjevanja in izražanja mnenja (izkušenj) bo oblikovalce zagotovo spodbujala h kvaliteti in zanesljivosti, po drugi strani bo povpraševalcem pomagala pri njihovem izboru.
V proizvodnem procesu tiska koristimo najmodernejše stroje oz. digitalne tehnike tiska. Digitalni tisk je tehnika tiska, pri kateri stroje za tiskanje krmili računalnik (RIP), kar pomeni, da ni stroška priprave filmov in plošč, saj deluje tisk podobno kot na domačem tiskalniku, torej se datoteka natisne na željen material s pomočjo programske opreme (Print driver), ki krmili tiskalnik.Več informacij na tej povezavi
» Ali tiskate na FSC certificirane papirje?Večino papirjev na katere tiskamo so FSC certificirani. V naši ponudbi najdete tudi 100% reciklirane papirje (Impact natural).» Kaj je FSC?Forest Stewardship Council (FSC) je mednarodna in neprofitna organizacija, ki promovira trajnostno gospodarjenje z gozdom. Izdaja certifikate za gozdove in izdelke, pri katerih se upoštevajo načela trajnosti. FSC promovira trajnostno, okolju prijazno, ekonomsko sprejemljivo in socialno pravično gospodarjenje.V sklopu tega pravila za pridobitev certifikata obsegajo:
» Ostali materiali za tisk V podjetju Demago se po čim boljših močeh trudimo, da s svojimi dejanji čim manj posegamo v naravno okolje, zato v svoj delovni proces skušamo vključevati tako materiale kot tehnologijo, ki je v osnovi “zelena”. Nabava materialov za tisk je iz naše strani vedno premišljena, saj sodelujemo samo z priznanimi blagovnimi znamkami.Tudi na področju nabave strojev za tisk se trudimo in nenehno posodabljamo strojni park z sodobnimi stroji. Velikokrat se zgodi, da smo pri nabavi novih tehnologij prvi ali med prvimi ne samo v regiji ampak tudi v EU.Več o materialih za tisk si lahko preberete na tej povezavi
Za vas smo dosegljivi vsak delovni dan med 8.00 - 16.00 h.
Status naročila
T&T - sledenje pošiljk
Zaključena naročila
Prejete fakture
FTP - pošiljanje datotek
E-Market - grafično oblikovanje
Blog
Demago novice
Piškotke uporabljamo, da bi vam omogočili nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov.
Piškotki za namen analiziranja prometa. Vas zanima več?
Facebook, Twitter in ostala socialna omrežja potrebujejo piškotke za normalno delovanje. Vas zanima več?
Piškotki zaradi katerih spletna stran deluje nemoteno. Vas zanima več?