Nazadnje ogledano: 0 izdelkov
  • 041 625 157|051 613 723 (ponedeljek–petek: 8.00–16.00)

S klikom do tiskovine

S klikom do tiskovine! Nakup v spletni tiskarni Demago Print je hiter in poteka v preprostih korakih. Tukaj si lahko ogledate postopek naročanja v spletni tiskarni Demago Print in naročilo za vaš izdelek opravite sami.

Postopek naročanja

Spoštovani obiskovalec in uporabnik!

 

Na tem mestu Vam želimo predstaviti postopek spletnega nakupa v spletni tiskarni Demago Print. Nakup preko spleta Vam omogoča hitro in enostavno naročanje vseh vrst grafičnih izdelkov z dostavo do vaših vrat.

Spletno kupovanje ima kar nekaj prednosti, med katerimi bi radi izpostavili predvsem prihranek časa, možnost naročanja izven delovnega časa, pregled ponudbe na enem mestu, naročanje za druge osebe, pošiljanje izdelkov na poljubne naslove, dostava na dom, kontrola stroškov...

Uporaba spletne aplikacije je brezplačna, nakup izdelkov v spletni tiskarni je možen za registrirane uporabnike, nakup pa lahko opravite tudi kot Gost.

Kot registriran uporabnik boste deležni dodatnih funkcij kot so spremljanje statusa vašega naročila, pregled zaključenih naročil, aplikacija vam samodejno sešteva spletne nakupe in kreira kupone za popuste, katere lahko izkoristite že pri naslednjem naročilu...

Vaš nakup pa lahko opravite tudi brez registracije, vendar ste v tem primeru prikrajšani za ugodnosti, ki jih ponujamo!



Za lažji pregled so navodila razdeljena na več alinej:

  • registracija novega uporabnika in prijava obstoječega uporabnika;

  • iskanje izdelkov v spletni tiskarni;

  • izračun cene tiska;

  • vsebina košarice in nakupni proces;

  • nalaganje datotek za tisk na FTP strežnik;

  • Status naročila in Moj račun

Registracija uporabnika

 

Nakup izdelkov v spletni tiskarni Demago je mogoč za registrirane uporabnike, v kolikor se pa ne želite registrirati potem lahko opravite nakup tudi brez registracije kot Gost, vendar se vam v tem primeru nakupi ne seštevajo (E-kupon).

Povezavo do obrazca za prijavo najdete na spletni strani v zgornjem desnem kotu PRIJAVI SE

Če ste že registriran uporabnik se prijavite z vašim veljavnim E-mailom in uporabniškim geslom, ki ste ga podali ob registraciji (A).

Če se želite ob naslednjem obisku spletne tiskarne izogniti ponovnemu vpisovanju E-maila in gesla, kliknite v polje Zapomni si me.

V kolikor še niste registriran uporabnik in se želite registrirati, kliknite na gumb PRIJAVI SE in preusmerjeni boste do spletnega obrazca, kjer boste v prazna polja vpisali zahtevane podatke.
Prijava uporabnika




Pravna ali fizična oseba?

 

Registracija novega uporabnika je brezplačna, hitra in enostavna.

V spletni tiskarni Demago Print ponujamo možnost spletnega nakupa tako podjetjem kot fizičnim osebam.

V primeru, da boste izdelke kupovali za potrebe vašega podjetja izberite možnost Pravna oseba - podjetje, v nasprotnem primeru izberite Fizična oseba - privat.

Zakaj je ta podatek pomemben?

Na podlagi teh podatkov bo izstavljena faktura za opravljeno storitev.





Registracija za podjetja

 

Če želite ustvariti nov račun kot podjetje - pravna oseba, označite gumb A.

V polje davčna številka vpišite davčno številko podjetja in kliknite na gumb Prenesi iz Ajpes. Ko boste vpisali davčno številko podjetja kliknite na gumb Prenesi iz Ajpes in podatki podjetja se bodo samodejno prenesli v prazna polja.

Sledi vpis zahtevanih podatkov (ime, priimek, gsm...).

Zaključite s klikom na gumb Ustvari nov račun.

Po uspešni registraciji boste na vaš E-mail prejeli obvestilo z navodilom za aktivacijo računa. V kolikor E-maila ne prejmete, preverite E-mail mapo "Spam/Junk".

Ko boste uspešno aktivirali uporabniški račun lahko pričnete s spletnim naročilom.


Registracija za fizične osebe


če želite ustvariti nov račun kot fizična oseba, izberite gumb B.

V prazna polja vpišite zahtevane podatke in zaključite s klikom na gumb Ustvari nov račun.

Po uspešni registraciji boste na vaš E-mail prejeli obvestilo z navodilom za aktivacijo računa. V kolikor E-maila ne prejmete, preverite E-mail mapo "Spam/Junk".

Ko boste uspešno aktivirali uporabniški račun lahko pričnete s spletnim naročilom.

Iskanje izdelkov v spletni tiskarni

 

Izdelki se nahajajo v glavnem navigacijskem meniju (A), ki je razdeljen na več kategorij.

Ko ste izbrali eno od kategorij se vam v "dropdown" meniju odprejo vsi izdelki v tej kategoriji.

Če kliknete na kategorijo (A), se vam bodo odprli vsi izdelki v tej kategoriji, če pa kliknete na enega od izdelkov (B), se vam odpre samo ta izdelek.

S klikom na gumb C boste preusmerjeni na podstran, kjer so zbrani vsi naši prodajni izdelke urejeni po abecednem vrstnem redu.

S klikom na gumb D si lahko ogledate podkategorijo znotraj glavne kategorije, s klikom na gumb E, pa odprete vse podkategorije, ki se nahajajo v izbrani glavni kategoriji.






Dinamični iskalnik

 

Izdelke lahko iščete tudi z dinamičnim iskalnikom (Multisearch).

V prazno polje (A) vpišite ime izdelka, ki ga potrebujete.

Takoj po vnosu začetka besede, se vam bo izpisal seznam vseh podkategorij (B) in izdelkov (C), ki vsebujejo vpisane črke.

S klikom na želen izdelek nadaljujte na izračun izdelka.

V kolikor izdelka, ki ga potrebujete ne najdete, nam lahko pošljete povpraševanje (gumb D).





Izdelki v glavni kategoriji

 

Izdelke lahko poiščete tudi s klikom na glavno kategorijo (A).

V tem primeru se vam odprejo vsi izdelki v tej kategoriji.

S klikom na sliko izdelka (B), ki ga želite naročiti nadaljujete na naslednjo stran, kjer boste izbrali podkategorijo oz. želen format tiskovine.

Izračun cene izdelka

 

Ko ste želen izdelek poiskali in nanj kliknili, se vam odpre modul za izračun cene izdelka.

Vsak izdelek ima različno število atributov, v katerih lahko poljubno izbirate ponujene možnosti.



1 = kategorija izdelkov znotraj glavne skupine.

2 = fotografije / video vsebine in opis izdelka.

3 = izbira dimenzije izdelka.

4 = izbira atributov (material, vrsta tiska, vrsta dodelav...)

5 = opis atributa.

6 = izbira števila različnih mutacij oz. motivov.

7 = prikaz cen za posamezne količine.

8 = možnost vpisa poljubne količine.

9 = izbor želenega termina izdelave.

10 = povzetek naročila in spletna cena izdelka.

11 = ko ste izdelek konfigurirali nadaljujete s klikom na gumb Dodaj v košarico.

12 = kratek opis izdelka.

13 = prazne predloge in PDF navodila za pripravo datotek.

Vsebina košarice

 

V košarico lahko dodajate neomejeno število izdelkov! Izdelki, ki jih dodajate v košarico se shranjujejo in v košarici ostanejo tudi če zapustite spletno stran.

1 = Gumb za brisanje izdelka - s klikom na gumb iz košarice odstranite izdelek.

2 = Specifikacija izdelka - podroben opis z izbranimi atributi.

3 = Količina izdelka - tudi v Vsebini košarice je možno spremeniti količino izdelka. V polje vpišite novo količino in kliknite na gumb pod količino.

4 = Cena izdelka - neto in bruto cena vseh izdelkov.

5 = Gumb Natisni si - specifikacijo vsebine košarice si lahko shranite v PDF dokument in ga natisnete.

6 = Nadaljuj z nakupovanjem - če želite v košarico dodati še kakšen izdelek kliknite na gumb.

7 = Na blagajno - s klikom na gumb boste pričeli nakupovalni proces.






Dostava in način plačila

 

1 = Prevzem / dostava - naročene izdelke lahko osebno prevzamete na našem naslovu ali pa vam jih dostavimo po pošti. Več o dostavi si lahko preberete tukaj.

2 = Naslov za dostavo - če ste izbrali dostavo po pošti preverite pravilnost naslova za dostavo. Naslov za dostavo lahko tudi spremenite s klikom na gumb Spremeni podatke. V obrazec Vnesite podatke za nov naslov vpišite zahtevane podatke, potrdite vnos in iz seznama (adresarja) izberite želen naslov.

3 = Način plačila - izberete način plačila za vaše naročilo. Več o načinu plačila si lahko preberete tukaj.

4 = Plačnik računa - s klikom na gumb Spremeni podatke lahko spremenite podatke plačnika v kolikor naročate za drugo osebo.

5 = Opombe k naročilu - v polje vpišite morebitna pomembna navodila, želje...

6 = Številka naročilnice - za lažje sledenje v vašem računovodstvu, lahko vpišete podatke, ki bodo izpisani na fakturi.

7 = Kupon za popuste - sistem samodejno sešteva opravljene nakupe in avtomatsko kreira kupon za popust.

Če želite popust izkoristiti, kliknite v polje DA in popust bo upoštevan pri tem naročilu. Več o popustih si preberite tukaj.

8 = Nadaljuj - s klikom nadaljujte na naslednjo stran, kjer boste naročilo potrdili.





Povzetek naročila

 

Preden zaključite naročilo še enkrat preverite povzetek naročila, ki ga želite oddati:

1 = Prevzem in dostava - preverite način izbire naročenega izdelka (osebno ali po pošti)

2 = Naslov za dostavo - v kolikor izdelka ne prevzamete osebno in ste izbrali dostavo po pošti, preverite, če je naslov za pošiljanje pravilen! Naslov za dostavo lahko tudi spremenite!

3 = Način plačila - trenutno izbran način plačila (način plačila lahko spremenite!).

4 = Plačnik računa - preverite podatke plačnika računa (plačnika lahko spremnite!).

5 = Količina - izbrana količina, specifikacije izdelka in termin izdelave.

6 = Skupen znesek za plačilo vseh izdelkov.

7 = Zaključi naročilo - s klikom na gumb Placaj (v primeru plačila s kartico), boste naročilo zaključili.

Če boste izbrali način plačila po povzetju, predračun, gotovina, po valuti, naročilo zaključite s klikom na gumb Zaključi naročilo! V trenutku, ko ste naročilo zaključili, steče postopek izdelave vašega naročila!

Na vaš E-mail naslov boste prejeli potrditveno sporočilo z ID številko naročila in statusom Naročilo prejeto.

V primeru izbire načina plačila po predračunu, najdete predračun (PDF) v priponki prejetega sporočila.

Če sporočila ne prejmete, preverite mapo neželjena pošta ("Spam/Junk").

Zaradi kratkih rokov izdelave vas prosimo, da predračun poravnate še isti delovni dan!

Nalaganje datotek na FTP strežnik

 

Takoj, ko ste zaključili naročilo se vam odpre obrazec za nalaganje datotek - FTP. Maksimalna velikost datoteke za prenos je 600 MB. Naložite lahko samo datoteke s končnico PDF, JPG, TIFF, ZIP, RAR!

Na FTP strežnik lahko naložite do 15 datotek hkrati. Do obrazca za nalaganje datotek lahko dostopate tudi s klikom na gumb FTP, ki se na spletni strani nahaja v orodni vrstici na desni strani.

Za pošiljanje datotek večjih od 600 MB nam datoteke pošljite preko WeTransfer, Dropbox, PlusTransfer...

POZOR - med postopkom prenašanja datotek ne zaprite okna, dokler se ne pojavi potrditveno sporočilo, da so datoteke uspešno prenesene!


1 = Polje za vpis vaših podatkov se izpolni samodejno (potrebna prijava).

2 = Sporočilo - polje za pomembna sporočila.

3 = Dodaj datoteke - s klikom na gumb poiščite datoteko, ki jo želite prenesti na FTP.  Hkrati lahko prenesete več datotek naenkrat. Datoteko lahko dodate tudi po sistemu drag&drop!

4 = Indikator nalaganja in hitrost prenosa podatkov.

5 = Ime datoteke, ki jo nalagatena na FTP strežnik.

6 = Začni z nalaganjem datotek - s klikom na gumb boste pričeli s pošiljanjem datotek na FTP strežnik.

7 = Ko so datoteke uspešno prenesene na naš strežnik, se vam prikaže potrditveno sporočilo, da je bila datoteka uspešno prenešena na naš FTP strežnik. Na vaš elektronski naslov boste prejeli obvestilo in povezavo do datoteke, ki ste jo uspešno naložili na FTP strežnik.

Če želite poslati še kakšno datoteko, ponovno kliknite na gumb Dodaj datoteko in ponovite postopek!

Status naročila

 

Modul za ogled trenutnega stanja vašega naročila je povezan z našo proizvodnjo, kar vam omogoča, da status vašega naročila spremljate v realnem času.

Za ogled te funkcije morate biti prijavljeni z uporabniškim imenom in geslom. V kolikor ste naročilo oddali kot Gost, aplikacija ne deluje!

S klikom na gumb Status naročila (gumb najdete na spletni strani zgoraj desno), se vam odpre okno s podatki vašega naročila, ki zajemajo ID številko naročila, način prevzema, način plačila, datum naročila in rok izdelave naročila.

1. Status sprejeto - naročilo je sprejeto.

2. Status tisk - naročilo je v tisku oz. je že stiskano.

3. Status dodelava - naročilo je v fazi dodelave (razrez, zgibanje, broširanje, pakiranje...).

4. Status zaključeno - naročilo je uspešno zaključeno. Ko je naročilo uspešno zaključeno, vam sistem avtomatsko pošlje sporočilo na vaš E-mail.

Če ste izbrali dostavo po pošti, boste v prejetem E-mail sporočilu prejeli tudi sledilno številko paketa, s katero lahko sledite vašemu paketu. Sledilno številko paketa lahko vpišete na tej povezavi: T&T.

5. Status na čakanju - velja za naročila pri katerih nismo prejeli datoteke oz. je datoteka neustrezna, predračun ni poravnan, izdelka ni na zalogi...

Moj račun

 

Za ogled modula Moj račun morate biti prijavljeni z uporabniškim imenom in geslom.

Gumb Moj račun se nahaja na spletni strani v orodni vrstici zgoraj desno (1).


MOJ RAČUN:

Moja naročila:
pregled vseh opravljenih naročil (možnost filtriranja po letih), status naročil, odprte postavke, specifikacija naročila (3), dostop do faktur za opravljeno storitev, možnost podvajanja naročila...

Uporabniški podatki:
obrazec za spreminjanje podatkov, kot so ime, naslov, telefonska ševilka. E-mail naslova ni možno spremeniti!

Adresar:
možnost dodajanja do 50 poslovnih partnerjev, v kolikor za njih naročate vi.

Moji kuponi:
vrednost vašega kupona za popust pri naslednjem naročilu.

Spremeni geslo:
obrazec za spremembo vašega osebnega gesla.