Nazadnje ogledano: 0 izdelkov
  • 041 625 157|051 613 723 (ponedeljek–petek: 8.00–16.00)

06.09.2016 Vizitka ni samo seznam kontaktov …

… ampak je mnogo več. Je na nek način oglas, ki predstavlja vas in vaše podjetje. Na poslovnem partnerju pusti dober vtis ali pa vtisa ne pusti. Mnogi svoji vizitki ne posvečajo velike pozornosti, saj so mnenja, da so zgolj kos papirja s kontakti, ki največkrat roma v koš. Ne zavedajo pa se, da tam pristanejo ravno zaradi svoje neatraktivnosti, suhoparnosti in nejasnosti.


Pametno izkoristite malo površino
Standardna velikosti vizitk sta 85x54mm in 90x50mm. Prostora res ni veliko, a ga je potrebno pametno izkoristiti. Majhnost vizitke ne sme biti razlog, da je vsebina nečitljiva. Druga skrajnost so vizitke, ki imajo zapolnjene vse površine, do zadnjega praznega prostora, kar pa tudi ni prava izbira.

Pomembni podatki morajo izstopati – po barvi, velikosti pisavi, »posebnih efektih« o katerih pa bomo pisali v nadaljevanju. Svetujemo vam tudi, da izkoristite obe strani vizitke. Greh je, ko je druga stran prazna, ali pa jo krasi samo vaš logotip.

Zakaj je ne bi raje izkoristili, da navedete razloge zakaj naj vas stranka izbere, pokliče, kaj ji lahko ponudite, kaj bo s tem pridobila …

Izbira papirja je pomembna
Poleg primernega oblikovanja in vsebine je zelo pomembna tudi izbira papirja za vašo vizitko. Vizitke natisnjene na tanjše papirje – 250g ali 300g izgledajo ceneno in tako kljub dobri oblikovni rešitvi in vsebini ne pustijo vtisa kot bi si ga želeli.

Svetujemo vam, da izberete 350 g/m2 ali 400 g/m2 papir, ki je lahko premazni, nepremazni ali 100% recikliran. Primerna izbira tipa papirja zavisi od vaše celostne podobe podjetja, od dejavnosti, s katero se ukvarjate…

Z izbiro kakovostnega in tršega papirja boste podaljšali tudi življenjsko dobo vaših vizitk.

 

»Posebni efekti«
Zakaj ne bi izkoristili eno izmed mnogih posebnih efektov, ki vam jih omogočajo tiskarske tehnike?

Govorimo o t.i. dodelavi, ki obsega UV parcialno lakiranje, plastifikacijo, slepi tisk, toplotni tisk, zaobljene robove.

Na kratko si poglejmo kaj v praksi pomeni izbira ene od zgornjih možnosti, ki pa se med seboj ne izključujejo, lahko se dopolnjujejo. Torej, lahko na vizitki uporabite več tehnik. Pazite samo, da ne boste v preveliki želji po biti drugače dosegli kontra efekt »načičkanosti«.

Plastifikacija – poleg zaščite, ki vam jo nudi, imajo mat, gloss in soft touch plastifikacija tudi estetski moment, saj vizitka tako deluje bolj premium. Če pa želite biti »in« se odločite za soft-touch plastifikacijo, ki je med uporabniki vedno bolj priljubljena. Na otip deluje žametno in prefinjeno.

Slepi oz. globoki tisk – vaš logotip, grafični element ali slogan je lahko s pomočjo tehnike slepega tiska na vizitki vbočen ali izbočen. Vizitka bo tako tudi na ta način »vstala iz povprečja«.

Toplotni tisk – vaš logotip, grafični element, slogan ali celo kontaktni podatki se lahko obdelajo s tehniko toplotnega tiska z različnimi barvnimi folijami. Najpogosteje uporabljeni sta zlata in srebra folija.

UV parcialno lakiranje – odlična izbira v kombinaciji s soft-touch plastifikacijo. Svetleč efekt, ki ga dosežemo  z UV parcialnim lakiranjem je enkraten. Kot že samo ime pove gre za lakiranje enega dela, najpogosteje je to logotip ali grafični element, ki ga vsebuje vizitka.

Zaobljeni robovi – lahko so zaobljeni štirje robovi, lahko samo dva vzporedno ali diagonalno. Odvisno kaj sovpada z grafično postavitvijo.

Bodite drugačni in se odločite za Multiloft vizitko
Pri tej tehniki tiskanja se uporablja specialni papir v gramaturi 320g. Potiskan papir iz obeh strani se pod visokim pritiskom aplicira na barvno sredico gramature 270g. Opcija je, da se vstavita tudi dve sredici, s čimer dosežemo večjo debelino same vizitke.

Možnosti je neskončno. Izkoristite jih in stopite iz povprečja: Vizitke