Nazadnje ogledano: 0 izdelkov
  • 041 625 157|051 613 723 (ponedeljek–petek: 8.00–16.00)

Embalaža

Škatlice za pakiranje najrazličnejših izdelkov! Tisk primarne in darilne embalaže, tisk promocijske embalaže, izdelki za pospeševanje prodaje. Izberite kategorijo in embalažo za vaš izdelek naročite preko spleta!

Tisk personalizirane embalaže lahko pomembno prispeva k uspehu izdelka na trgu!

Po meri izdelana embalaža je izjemno učinkovit način za krepitev blagovne znamke, ki lahko bistveno prispeva k uspehu izdelka, izboljša izkušnjo uporabnika in pomaga zgraditi identiteto znamke, ter ustvari trajen vtis na potrošnike. Embalaža po naročilu ni samo funkcionalni element, je tudi močno marketinško orodje, zato izkoristite priložnost za popolno predstavitev vaše blagovne znamke!



Najpomembnejši izdelek za prevoz blaga oz. izdelka je embalaža oz. škatla, katera je vedno izdelana po meri izdelka oz. po naročilu. Zraven funkcije zaščite izdelka je potrebno izpostaviti dejstvo, da je embalaža oziroma škatla, v kateri se nahaja izdelek tudi močno komunikacijsko sredstvo, ki zraven pomembnih informacij o izdelku lahko s kreativno vizualno podobo poveča prodajo. Upoštevajte torej dejstvo, da je videz embalaže v katero pakirate vaše izdelke izrednega pomena in ima pogosto večji učinek v primerjavi s kakovostjo izdelka. S tiskom embalaže po vaši kreativni predlogi boste zagotovo ustvarili nepozaben prvi vtis!

Čeprav se kakovosti ne sme zanemariti, je vizualna podoba v času družbenih medijev postala pomemben del prodajnega uspeha za mala in srednja podjetja, zato si lahko s tiskom lastne embalaže zelo učinkovito ustvarjate in krepite vašo blagovno znamko. Prav tako je izrednega pomena sam pristop podjetja do videza njihove embalaže, saj se je pri tem potrebno osredotočiti na vsako podrobnost, kajti le tako vam lahko embalaža omogoči bistveno povečanje dodane vrednosti izdelka, ki ga prodajate. Veliko podjetij in organizacij to strategijo privabljanja kupcev že uspešno uporablja.

Tudi če ne prodajate najnovejšega in najboljšega izdelka, je za doseganje boljše prodaje dovolj le zamenjava vizualne podobe embalaže. Neglede na to, ali ste organizator gostinskih dogodkov, porok, ali pakirate tehnične izdelke, zavedajte se, da je prvi vtis, ki ga kupec dobi vaša embalaža, zato poskrbite, da bo ta vključevala ime podjetja, logotip in vaše sporočilo.
Pri tem pa seveda ne smemo pozabiti, da embalaža služi tudi kot zaščita izdelkov pri transportu, zato je potrebno to dejstvo upoštevati pri izbiri embalaže. Vsi ki nas že poznate, veste, da smo na području komercialnega tiska specializirani za tisk manjših in srednjih naklad in tako servisiramo predvsem manjša podjetja in posameznike.

Zahvaljujoč tehnologiji digitalnega tiska, ki je dorasla oz. presega kvaliteto klasičnega offset tiska, pa vam lahko ponudimo tudi storitev kartonažerstva, ki zajema tisk in izdelavo maloserijske embalaže, že od nekaj kos naprej po sprejemljivih cenah. Ker se zavedamo, da vsakdo od vas ni strokovnjak na področju kartonažerstva in morda naročate embalažo za vaše izdelke prvič, vam bomo skušali v nekaj stavkih predstaviti osnovne značilnosti na temo embalaža.

Svetujemo vam, da si pred nakupom preberete kratek opis tehnologije tiska, dodelave in materialov za tisk, saj boste na osnovi teh podatkov hitreje in lažje izbrali optimalno embalažo za vaš naslednji projekt in na ta način zagotovo povečali prihodek od prodaje.

Če boste kljub temu imeli kakršnokoli vprašanje, smo vam z veseljem na razpolago preko telefona, elektronske pošte ali online pomoči vsak delovni dan med 8-16h.






Kaj je primarna in kaj je sekundarna embalaža?

Kartonsko embalažo v osnovi delimo na dve skupini in sicer na primarno - produktno  embalažo (ECMA) v kateri se izdelek nahaja in sekundarno - transportno embalažo (FEFCO), ki obdaja in ščiti primarno embalažo pri transportu. Transportna embalaža je pomembna predvsem za prevoz in skladiščenje blaga, produktna embalaža pa, da pakiran izdelek ščiti in hkrati kupca usmerja – mu pomaga sprejeti odločitev o nakupu. Razumevanje teh razlik je pomembno za podjetja, ki se ukvarjajo z izbiro prave vrste embalaže za svoje izdelke, saj lahko izbira med temi materiali in standardi znatno vpliva na funkcionalnost, stroške in trajnost embalaže.



Na podlagi materiala iz katerega je izdelana embalaža, ločimo dva mednarodno priznana sistema za oblikovanje in izdelavo embalaže: ECMA - embalaža iz kartona in FEFCO - embalaža iz valovitega kartona. Osnovni namen obeh sistemov je poenotena koda oziroma številka, ki jih razumejo vsi ne glede na jezik in druge razlike.

ECMA (European Carton Makers Association) in FEFCO (European Federation of Corrugated Board Manufacturers) sta dve pomembni organizaciji v industriji embalaže, vendar služita različnim segmentom in imata različne namene. Obe organizaciji razvijata standarde za oblikovanje in proizvodnjo embalaže, a se osredotočata na različne materiale in vrste embalaže.

ECMA se osredotoča na embalažo iz kartona, zlasti na zložljive škatle, ki so pogosto uporabljene za potrošniške izdelke. Organizacija predstavlja proizvajalce kartonske embalaže po vsej Evropi in deluje kot glas industrije pri oblikovanju standardov, izobraževanju in zagovarjanju. Glavni standard, ki ga ECMA razvija, je ECMA Code, ki vključuje standarde za oblikovanje in dimenzije zložljivih kartonskih škatel.

Zaradi velikega števila različnih modelov oziroma oblik kartonske embalaže (ECMA), je le ta na podlagi oblike, razvrščena v sedem skupin A,B,C,D,E. Več informacij: Blog
FEFCO, po drugi strani, se osredotoča predvsem na valoviti karton, ki se pogosto uporablja za transportne škatle in industrijsko embalažo. Organizacija zastopa široko paleto proizvajalcev valovitega kartona po Evropi in deluje na področjih tehničnih standardov, statističnih raziskav, okoljskih vprašanj in promocije uporabe ter označevanja standardnih oblik in rešitev embalaže iz valovitega kartona.

V obeh primerih za tisk embalaže uporabljamo material, ki ga na splošno imenujemo karton. Po ISO standardih velja, da je papir z gramaturo od 250 do 600 g/m2, opredeljen kot karton, nad 600 g/m2 pa kot lepenka. Za izdelavo transportne embalaže, s katero zaščitimo izdelke, se uporabljajo valoviti kartoni, katerih osnovna značilnost je njegova večslojna zgradba. Med dvema ravnima slojema, ki se imenujeta liner je sloj valovitega papirja fluting, ki sta med seboj povezana z lepilom. S kombinacijo slojev lahko dosežemo debeline materiala od 0,7 do 7 mm ali več.

Ključne razlike so torej izbira materiala, ECMA se osredotoča na karton - zložljive kartonske škatle (embalaža namenjena končnim potrošniškim izdelkom in se uporablja v maloprodaji), medtem ko FEFCO pokriva valoviti karton - škatle z različnimi oblikami in strukturami (embalaža se uporablja za transport in večje industrijske aplikacije).






Hitra izdelava kakovostne, funkcionalne in privlačne prodajne embalaže po meri!

V tiskarni Demago Print boste tako lahko naročili tisk zložljivih škatlic že od 10 kos naprej, omogočamo pa tudi tisk različnih mutacij oziroma motivov znotraj enega naročila, kar pomeni, da vam lahko škatlice enake dimenzije potiskamo z različnimi designi, kar je posebej dobrodošlo pri testiranju trga.



Primarna prodajna embalaža (ECMA) je neposredno v stiku z izdelkom in igra ključno vlogo pri zaščiti, predstavitvi in trženju izdelka. Ta vrsta embalaže je prva stvar, ki jo potrošnik vidi in občuti in je zato ključno marketinško orodje za nakupno odločitev in posledično povečanje prodaje izdelka.

V osnovi ima embalaža več funkcij, med katerimi je najpomembnejša, da zaščiti oz. varuje pakiran izdelek pred zunanjimi vplivi (prah, vlaga), omogoča lažji transport izdelkov, daje informacije o izdelku, s kreativno grafično podobo pritegne pozornost kupca in s tem odločilno vpliva na nakup izdelka. Glede na to, da imate na razpolago relativno veliko površino za tisk je zložljiva škatlica popoln medij za oglaševanje vaših izdelkov, katerega morate izkoristiti.

Dandanes je pakiranje izdelkov v primerno embalažo nekaj samoumevnega. Zložljive škatle za pakiranje, so torej nepogrešljiv člen v prodaji raznovrstnih izdelkov, brez njih si je zelo težko predstavljati uspešnost prodaje izdelka, tako v smislu zaščite, kot v smislu  vizualne komunikacije s potencialnim kupcem.
Brez pretiravanja lahko trdimo, da brez zložljive embalaže današnja trgovina z blagom in s tem naša potrošniška družba sploh ne bi obstajala. Lahko bi rekli, da kombinacija izdelka in lične embalaže tvorita celoto. Folding Box Board (FBB) oz. zložljive škatle so preprosta in poceni embalaža iz kartona, ki jo skladiščimo prepognjeno in s tem prihranimo prostor. Izdelke ponavadi v škatle pakiramo oz. vstavimo ročno lahko pa tudi strojno.

Zaradi njihove vsestranske uporabe in možnosti izdelave različnih velikosti in načinov zapiranja, jih pravzaprav uporabljamo za pakiranje v vseh segmentih industrije, bodisi v farmaciji (pakiranje zdravil, sirupov, tablet...), kozmetiki (pakiranje ličil, krem, parfumov, deodorantov, mila...), tekstilni industriji (pakiranje majhnih oblačil, modnih dodatkov), prehrambeni industriji (pakiranje čokolade, slaščic, prehranskih dodatkov...), pakiranje elektronskih izdelkov, daril, sveč, nakita, stekleničk (CBD, konopljino olje...) in še bi lahko naštevali.






Enodelna embalaža z zavihki, dvodelna embalaža in embalaža za pakiranje tankih izdelkov

Iz širokega nabora ECMA standardov, ki so na voljo za različne potrebe pakiranja, bi lahko embalažo v grobem razdelili na enodelno in dvodelno embalažo. Vsaka ima svoje specifične lastnosti in prednosti, ki so odvisne od potreb izdelka in potrošniških zahtev.



Enodelna embalaža je izdelana iz enega samega kosa materiala, ki je oblikovan ali zložen tako, da ustvari končno škatlo ali ovojnino brez potrebe po dodatnih delih za sestavo. Najpogosteje izbrana enodelna embalaža so zagotovo škatle z zavihkoma. To vrsto škatlic lahko na podlagi zapiranja razdelimo na dve skupini.

Standardne škatle z zavihki (Straight line), pri katerih se zavihki zložijo in zatesnijo za zapiranje škatle in škatlice z avtomatskom dnom (Autolock bottom), ki imajo samozapiralni mehanizem na dnu, ki omogoča hitro in enostavno sestavljanje brez dodatnega lepila.

Dvodelna embalaža sestoji iz dveh ločenih delov, običajno iz pokrova in osnove. Izvlečne-drsne škatle (Sliding boxes), so dvodelne škatle sestavljene iz zunanjega votlega ovoja in notranjega pladnja, katerega enostavno potisnemo v ovoj in tako dobimo zelo elegantno in stabilno darilno embalažo.

Škatla s pokrovom - teleskopske škatla je klasična vrsta embalaže, sestavljena iz spodnjega pladnja in malenkost večjega pokrova, ki se natančno prilega spodnjemu pladnju. Zaradi dvojne stene je ta vrsta embalaže čvrsta in stabilna in je zelo priljubljena za shranjevanje majhnih predmetov ali izdelkov v trgovini ali skladišču.

Obe vrsti embalaže imata svoje mesto v industriji in se lahko uporabljata za različne namene, odvisno od zahtev izdelka in marketinških ciljev.
Preprosta in funkcionalna embalaža za pakiranje majnših, lahkih in ploskih predmetov mora biti prilagojena tako, da zagotavlja ustrezno zaščito, hkrati pa je gospodarno učinkovita.

Ploščate vrečke ali mape, znane tudi kot Flat bags, so posebna vrsta embalaže, ki se pogosto uporablja za shranjevanje in zaščito manjših, ploskih predmetov, kot so dokumenti, fotografije, oblačila in drobni izdelki. Njihova ploska oblika zagotavlja, da so predmeti znotraj varno shranjeni brez dodatnega prostora ali potrebe po zlaganju, kar ohranja integriteto shranjenih predmetov. Stabilna in čvrsta zložljiva embalaža, ki je lepljena stransko in na dnu, je primerna tudi za pošiljanje po pošti.

Mape z zatičem, znane tudi kot Plug cases, so posebna vrsta organizacijskih orodij, ki se pogosto uporabljajo v pisarnah ali za šolske namene za shranjevanje in zaščito dokumentov. Gre za enostavno in priročno poceni embalažo, ki ima 4 zavihke (dva krajša in dva daljša) in je ni potrebno lepiti.

Ovoji za škatle so izjemno prilagodljiva rešitev s katero lahko izboljšate tako estetiko kot funkcionalnost embalaže, hkrati pa nudijo dodatno zaščito pred praskami, prahom in manjšimi udarci. Ne glede na to, ali gre za izboljšanje blagovne znamke, zaščito izdelka ali ustvarjanje nepozabne izkušnje za kupca, ovoji za škatle igrajo ključno vlogo v sodobni embalažni strategiji.






S pomočjo izdelkov za označevanje in promocijo do večje prepoznavnosti blagovne znamke!

Označevanje in promocija sta ključna elementa trženja, ki podjetjem pomagata izboljšati prepoznavnost blagovne znamke, spodbujata prodajo in gradita dolgoročne odnose s strankami. Uspešna promocija zahteva jasno razumevanje ciljne publike in strateško načrtovanje, da se zagotovi, da so vsa marketinška prizadevanja usklajena z cilji blagovne znamke.



Vsaka vrsta označevanja ima svoje specifične prednosti, ki jih je treba upoštevati glede na zahteve izdelka, ciljno publiko in tržne cilje. Dobro oblikovana in izvedena embalaža za označevanje ne samo da izboljša izgled izdelka, temveč lahko tudi znatno poveča njegovo tržno vrednost.

Woblerji oz. poličniki so atraktiven in učinkovit promocijski izdelek, ki se pogosto uporablja v maloprodaji za povečanje vidnosti izdelkov ali pri promociji posebnih ponudb, novih izdelkov ali posebnih dogodkov... Gre za nihajne oznake ali kartice, ki so pritrjene na police ali druge površine v trgovini, običajno s pomočjo prožne plastike, ki omogoča, da se woblerji premikajo ob najmanjšem zračnem toku in na ta način pritegnejo pozornost kupcev.

Namizna stojala so praktično in učinkovito sredstvo za komunikacijo v restavracijah, na konferencah, dogodkih, prireditvah in v poslovnih prostorih. Uporabljajo se za različne namene, kot so označevanje miz, predstavitev jedilnikov, obveščanje o promocijah ali navodilih in za prikazovanje informacij na sestankih.
Kartonska stojala Table Cards in displeji so ekonomična, večkratno uporabna stojala, ki nudijo dolgoročno rešitev, so izjemno prilagodljivo orodje za učinkovito komuniciranje ključnih informacij v različnih okoljih, povečujejo organizacijsko učinkovitost in izboljšujejo uporabniško izkušnjo. V obeh primerih gre za hitro sestavljivo in enostavno preloženo embalažo manjših dimenzij, ki jo ponavadi odložimo na vidno mesto v zaprtih prostorih kot so sejmi, kongresi, restavracije, razstave...

Swing tagi so majhni kartonski obeski, ki so pritrjeni na izdelke, običajno s pomočjo vrvice ali traku, in visijo na njih. Te oznake imajo informacije o izdelku, kot so cena, velikost, material, navodila za vzdrževanje, blagovna znamka ali logotip ter druge pomembne informacije, ki pomagajo kupcem hitro dobiti ključne informacije o izdelku, ne da bi jih bilo treba prebrati na embalaži ali izdelku samem. Poleg funkcionalnosti so tudi del estetike izdelka, saj lahko dodajo vizualni element in obogatijo splošni videz izdelka. Pogosto so uporabljene v modni industriji, pri nakitu, kozmetiki in drugih izdelkih, kjer je pomembno predstaviti specifične informacije o izdelku ali izpostaviti znamko....




Materiali za tisk primarne zložljive embalaže (FBB)

Za tisk primarne embalaže se uporablja posebna vrsta embalažnega kartona FBB (Folding Box Board), ki omogoča proizvodnjo visokokakovostne, trpežne in privlačne embalaže, ki izstopa na prodajnih policah. Ti materiali so primerni za izdelavo škatel za farmacevtske izdelke, kozmetiko, živila, luksuzne izdelke in druge, kjer je poleg funkcionalnosti pomemben tudi estetski videz.



Želja po zmanjševanju onesnaževanja zlasti V EU, kjer je evropski parlament leta 2018 s popolno prepovedjo plastične embalaže in izdelkov za enkratno uporabo prebudil številna podjetja za prehod s plastike na karton.

FBB materiali iz kartona so okolju prijazni in so za razliko od plastike obnovljivi, reciklabilni, biorazgradljivi in primerni tudi za kompostiranje, zato je njihova uporaba v primerjavi z nekaterimi drugimi embalažnimi materiali v izjemnem porastu.

Pravilna izbira embalažnega kartona je ključnega pomena. Vprašati se moramo kaj je namen škatle, kakšna je teža izdelka, ki ga pakiramo, velikost oz. dimenzije škatle in koga nagovarjamo.

Teža kartona je podana v gramih na kvadratni meter (g/m²). Na splošno velja, da je škatla iz kartona z višjo gramaturo bolj stabilna, pa vendar lahko imajo kartonske škatle z enako gramaturo zelo različne lastnosti. Tako je npr. GC karton z enako gramaturo precej debelejši in trdnejši od GD ali GZ kartona.

V tiskarni Demago Print za tisk zložljive embalaže uporabljamo kakovostne embalažne kartone v različnih gramaturah in debelinah z oznako GC1, GZ, GD2 in kreativne barvne, reciklirane ter metalizirane kartone. Različne vrste kartona so na voljo z različnimi oznakami.
GC1 - Metsä Board Prime je bel, enostransko mat premazan voluminozni karton izdelan iz čiste celuloze, brez kemikalij in optičnih belil, primeren za neposreden stik z živili. Disperzijska pregrada zagotavlja zaščito proti maščobam in vlagi, material je bio-razgradljiv in ga je možno reciklirati ali kompostirati. Tisk je možen po obeh straneh.

Excellent Top Brown je embalažni karton proizveden iz recikliranih vlaken, ki s svojo naravno Kraft barvo ustvarja naraven oz. ekološki videz. Karton ima izjemne lastnosti, ki s svojo togostjo in debelino odlično zaščitijo izdelek in je primeren tudi za neposreden stik z hrano. Površina je primerna za tisk z intenzivnimi barvami, možnost tiska z belo barvo in kombinacijo podložne bele + CMYK.

Pergraphica Infinite Black - gladek, nepremazni karton sestavljen iz E.C.F celuloze. Ker je sredica kartona obarvana, je izdelana embalaža pri spojih in zavihkih brez pojava motečih belin, v primerjavi s potiskanimi kartoni, možnost tiska z belo barvo in kombinacijo podložne bele + CMYK. Karton je namenjen za tisk luksuzne embalaže, s katero bo vaš pakiran izdelek zagotovo izstopal.

Več informacij o materialih za izdelavo kartonske embalaže si lahko preberete na tej povezavi: Embalažni kartoni

 




Digitalni tisk primarne zložljive embalaže

Za razliko od tradicionalnih metod tiska, digitalni tisk ne zahteva dragih priprav in je zato stroškovno učinkovit pri manjših nakladah, ter omogoča tisk visokokakovostnih, prilagodljivih in privlačnih embalažnih rešitev, ki zadovoljujejo zahteve sodobnega trga.



Ali ste vedeli, da le majhen odstotek vseh embalažnih izdelkov ohrani svoj dizajn več kot eno leto! Ker je embalaža edini medij za komunikacijo med izdelkom in kupcem, se mnoga podjetja trudijo oz. iščejo načine, kako bi njihovi izdelki izstopali na prodajni polici.

Digitalni tisk embalaže je v današnjem času v izrednem porastu, saj omogoča hiter in prilagojen tisk, pri tem pa se podatki tiskajo na tiskovni material brez uporabe tiskarskih plošč, kar pomeni, da je lahko vsak tiskan izvod drugačen. Tako lahko npr. enak izdelek prodajate v različno potiskani embalaži in design prilagodite glede na kraj v katerem izdelke prodajate.

S prihodom digitalne tehnologije HP Indigo je kvaliteta digitalnega tiska resnično napredovala in v nekaterih primerih celo presega kvaliteto klasičnega offset tiska. Digitalna tehnologija tiska je primerna za nizke in srednje naklade embalaže že od nekaj kos naprej pa tja do 10.000 kos. Z izjemno resolucijo 2438x2438 dpi lahko tiskamo materiale do dimenzije B2+ (530x750 mm) in gramature do 600 mikronov, s hitrostjo do 4500 pol na uro.

Mnoga znana podjetja so že spoznala prednosti in možnosti digitalne tehnologije tiska in v svoji prodajni verigi izdelkov koristijo embalažo, ki je digitalno potiskana.
Tiskarska barva za tisk embalaže (Low migration inks) je primerna tudi za tisk občutljivih aplikacij, kot so embalaža za pakiranje živil, farmacevtskih izdelkov, tobaka in izdelkov za osebno nego.

HP Indigo Electroink izpolnjuje vse ustrezne regulativne zahteve EU in FDA, ki so dovoljene v segmentu tiskane embalaže za živila, saj ne vsebujejo nobenih prepovedanih sestavin.

HP IndiChrome Plus - inovativna tehnologija omogoča tisk do 95% barv iz Pantone lestvice. Tisk Pantone barv poteka z mešanjem osnovnih barv CMYK, katerim so dodane še tri dodatne barve in sicer oranžna, vijolčna in zelena. Na ta način dobimo pri tisku bistveno večji barvni obseg s katerim imamo možnost tiska do 95% barv iz Pantone lestvice.

HP Indigo Premium White je specialna bela barva, ki jo uporabljamo za tisk na barvne materiale v temnejših tonih in na metalizirane ter transparentne materiale. Tehnologija omogoča tisk v enem prehodu, bodisi samo bele barve ali kombinacijo W+CMYK (podložna bela + barvni tisk).


 




Dodelava embalaže

Dodelava embalaže je ključni postopek, ki se izvaja po tiskanju in vključuje različne tehnike za izboljšanje funkcionalnosti, videza in privlačnosti embalaže. Te dodelave so pomembne za zagotavljanje trajnosti embalaže, izboljšanje estetskega vtisa in povečanje prodajnega potenciala izdelkov.



Da se izognemo morebitnim poškodbam tiskarske barve je zelo priporočljivo, da potiskan embalažni karton zaščitimo in na ta način zagotovimo, da embalaža pride na prodajno polico nepoškodovana. Na voljo sta dva načina zaščite in sicer lakiranje z zaščitnim lakom ali plastificiranje s plastificirno folijo.

Lakiranje je postopek nanosa tanke plasti prozornega laka po celotni površini materiala. Dandanes je na voljo velika izbira lakov za lakiranje, ki jih v osnovi delimo na UV (laki odporni na UV svetlobo) in AQ (laki na vodni osnovi). V obeh primerih je na voljo izbira mat ali gloss izgleda.

Plastificiranje je postopek apliciranja tanke folije (cca.25 mic) na tiskovni material s pomočjo toplote in visokega pritiska. Na voljo v osnovni mat ali gloss različici ali premium soft-touch folija, s katero ustvarimo izdelek, ki je prijeten na otip. V osnovi je plastificiranje dražja izbira, vendar je pri tem potrebno upoštevati dejstvo, da na ta način povečamo stabilnost embalaže in praktično 100% odpornost proti praskam.

Najpomembnejša faza izdelave embalaže je zagotovo izsekovanje z izsekovalnim orodjem (štanco). Gre za postopek, pri katerem se uporabljajo posebna orodja, imenovana štance, s pomočjo katere stroj za izsekovanje z veliko silo pritisne na material in izreže željene oblike iz potiskanega kartona. Ta postopek je ključnega pomena v proizvodnji embalaže, saj omogoča ustvarjanje kompleksnih oblik, izrezov in odprtin, ki so potrebni za funkcionalnost in estetiko embalaže.
Postopek izsekovanja s štanco omogoča visoko produktivnost, hitro in ponovljivo izrezovanje z nizkimi stroški na enoto in je primerno za izdelavo velikih količin embalaže. Alternativa izsekovanju s štanco je digitalni CNC izrez embalaže, pri katerem za izsekovanje ne potrebujemo orodja. V primerjavi s klasičnim izsekovanjem je ta opcija izsekovanja počasnejša, kar pomeni da primerna za izdelavo nižjih naklad embalažnih izdelkov.

Sledi postopek lepljenja in zgibanja na lepilni liniji, kjer embalaža dobi svojo končno obliko. Vroče lepilo se nanese s pomočjo lepilnih šob, ki zagotavljajo natančen nadzor nad količino in lokacijo nanosa lepila. Po nanosu lepila stroj izvede končno zgibanje materiala, pri čemer se deli embalaže zlepijo skupaj. Zloženi in zlepljeni deli se nato stisnejo, da se zagotovi dober stik in enakomerno razporeditev lepila.

V naši redni ponudbi boste lahko izbirali med več kot 1800 brezplačnimi dimenzijami izsekovalnih orodij, v kolikor pa želene dimenzije ne najdete, vam lahko proti doplačilu ponudimo načrtovanje oziroma izris mreže in izdelavo prototipa, ter izdelavo izsekovalnega orodja. Izris in izdelavo prototipa embalaže lahko naročite na tej povezavi: Link

 




Oplemenitenje embalaže

Oplemenitenje embalaže se nanaša na različne tehnike in postopke, ki se uporabljajo za izboljšanje vizualnega videza embalaže in na ta način dodajajo estetsko vrednost in jo naredijo bolj privlačno za potrošnike.



V kolikor želite prestižno in profesionalno embalažo, ki izstopa in pritegne pozornost imamo na voljo različne napredne digitalne in klasične metode oplemenitenja embalaže. Odločitev za katero vrsto oplemenitenja se odločiti je seveda vaša, vendar pri tem ne pozabite, da se vaša embalaža ne "izgubi" na prodajni polici!

Najpogosteje izbrana opcija oplemenitenja je digitalni tisk prozornega svetlečega reliefnega UV laka, ki ponuja dodatne možnosti za kreativno izražanje. 3D UV spot tisk je v zadnjemu času vedno bolj iskan, saj lahko vaši embalaži ponudi nekaj novega.

Napredna tehnika kapljičnega tiska omogoča dodajanje debelih slojev UV laka na specifične dele tiskanega materiala, ki se z osvetlitvijo posebne UV svetlobe, na površini takoj posuši oz. zapeče in naredi izbrane elemente bolj izstopajoče in vidno atraktivne, debelina nanosa UV laka pa naredi površino tudi otipljivo, ki jo zlahka začutite pod prsti (Look&Feel).

Za doseganje dramatičnih vizualnih učinkov, ki pritegnejo pozornost se lahko odločite tudi za digitalni tisk metalik folije v zlati ali srebrni barvi. Digitalni tisk kovinske metalik folije je postopek, ki vključuje nanos tankega sloja kovinske folije na embalažo z uporabo digitalne tiskarske tehnologije.

Ta postopek omogoča natančno nanašanje folije na določena področja embalaže, kar ustvari bleščeč in prestižen videz. Kovinske folije so na voljo v različnih barvah, vključno z zlato, srebrno, bakreno in drugimi metalik odtenki.
Digitalni tisk kovinske metalik folije prinaša številne prednosti, med najpomembnejše pa zagotovo spada bistveno hitrejša proizvodnja manjših serij embalaž z nižjimi stroški, saj za tisk folije ni potrebna izdelava dragih klišejev, katerih cena raste z dimenzijo odtisa. Povedano drugače, cena storitve tiska digitalne folije na embalažo je vedno enaka in se ne spreminja na podlagi dimenzije odtisa.

Na drugi strani imamo v naši ponudbi tudi opcijo izbire klasičnega toplotnega tiska (Hot Foil), ki je primeren za srednje in višje naklade embalažnih izdelkov. Klasični toplotni tisk je cenjen zaradi svoje enostavnosti, trajnosti in natančnosti. Gre za analogno tehnologijo, ki za tisk uporablja kliše, s katerim pod visokim pritiskom in toploto ustvarimo slike ali besedila v kovinskih barvah izbrane folije. Pri tej vrsti oplemenitenja je razpon metalik folij v primerjavi z digitalnimi folijami bistveno večji. Največja prednost, ki jo nudi klasični toplotni tisk je njegova natančnost oziroma ostrina tiska majhnih besedil ali tankih linij.

Za ustvarjanje reliefnih vzorcev imamo na voljo tudi opcijo oplemenitenja s slepim ali globokim tiskom. Globoki tisk je tehnika, pri kateri se vzorec, besedilo ali slika vtisne v material, kar ustvari tridimenzionalni (izbočen) učinek. Postopek vključuje uporabo klišeja (matrice) in proti-klišeja (patrice), ki na površini materiala skupaj ustvarita reliefni ali vbočeni vzorec.